niedziela, 14 sierpnia 2016

ZIELONY NURT - Olej Arganowy BIO kosmetyczny - recenzja

Witam! Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą  ZIELONY NURT.


Mogłam wybrać sobie jeden produkt do testowania.

A co wybrałam? :)

Olej Arganowy BIO kosmetyczny ( 50 ml )


Olej Arganowy kosmetyczny jest nieocenionym składnikiem kosmetyków. Dzięki dużej zawartości tokoferoli czyli witaminy E (w tym Beta, Gamma-Delta), chroniących nasz organizm przed starzeniem się i niezwykle skutecznych w walce z utleniaczami. Zwany jest ELIKSIREM MŁODOŚCI!
Tłoczony na zimno z nieprażonych owoców. Ma jaśniejszy kolor niż olej spożywczy i nie pachnie orzeszkami. Jest znakomitym olejkiem do opalania i balsamem po opalaniu.

Olej Arganowy kosmetyczny jest w 100% oryginalnym olejem pochodzącym z Maroka.

Właściwości: 
*chroni organizm porzed wolnymi rodnikami
*redukuje zmarszczki przez odbudowę warstwy hydrolipidowej
*dogłębnie nawilża, ujędrnia i napina skórę
*przyśpiesza gojenie ran, pęknięć skóry, rozstępów, blizn - przybierają naturalny kolor i spłycają się, *poparzeń (w tym słonecznych)
*chroni przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych: słońcem, wiatrem, zimnem, stresem
*pomaga w leczeniu reumatyzmu
*doskonały do masażu rozluźniającego spięte i bolące mięśnie, rozgrzewającego zziębnięte kończyny: stopy i ręce
*nawilża suche i zniszczone włosy oraz suchą skórę głowy, zapobiega wypadaniu i rozdwajaniu się włosów
*wspomaga regulację pracy gruczołów łojowych - skuteczny w walce z trądzikiem i tłustą cerą
*wzmacnia kruche i rozdwajające się paznokcie
*skuteczny w walce z łuszczycą. egzemą, NEurodermitis (AZS), cellulitem



Do czego stosuję Olej Arganowy BIO kosmetyczny i moja opinia :)

Zawsze chciałam przetestować ten olejek. Sama nie wiem dlaczego wcześniej go sobie nie kupiłam, teraz żałuję, bo jest naprawdę świetny!! :)

 Stosuje go do moich zniszczonych włosów - zanim zaczęłam go stosować, ciężko było mi je rozczesać. Teraz nie mam już tego problemu. Po umyciu włosów wcieram niewielką ilość olejku w wilgotne włosy. Po wysuszeniu są one miękkie i błyszczą się. Zauważyłam też, że mniej rozdwajają się końcówki. Jestem bardzo zadowolona. 

Olejek arganowy przyśpiesza gojenie rozstępów i blizn. Mam problem z rozstępami na pupie dlatego zaczęłam go wcierać w miejsca występowania ich. Czy coś się zmieniło? Owszem. Rozstępy są mniej widoczne i trochę się spłyciły oraz nie mają już tak intensywnego koloru. Bardzo mnie to cieszy, a co więcej - nie pojawiły się nowe! :)

Jestem nastolatką i jak każdy w okresie dojrzewania zmagam się z trądzikiem na twarzy. Zawsze wieczorem po zmyciu makijażu, dodaję kropelkę olejku do toniku. Skóra jest gładka, odżywiona,  a wypryski pojawiają się rzadziej.

Mam też słabe paznokcie. Bardzo mi się rozdwajają i łamią. Odkąd używam olejku widzę, że są mocniejsze. Nawet udało mi się je zapuścić :)

Olejku używałam także do opalania. Sprawdził się doskonale. 

JAK WIDAĆ OLEJEK TEN JEST DOBRY NA WSZYSTKO.
I MOGĘ ŚMIAŁO POLECIĆ GO INNYM. 

Buteleczkę mam już prawie pustą, trzeba będzie zainwestować w nową, bo nie wyobrażam sobie, że miałabym przestać go używać. :) 

CHCIAŁAM WSZYSTKIM BARDZO POLECIĆ TEN OLEJEK. KOSZTUJE ON TYLKO 20 ZŁ, A MA SZEROKIE ZASTOSOWANIE I NIKT NIE BĘDZIE ROZCZAROWANY, JESTEM PEWNA. :)

ZAPRASZAM NA STRONĘ ZIELONY NURT

POLECAM!!! :)

DZIĘKUJĘ
_________________________


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz