piątek, 29 lipca 2016

ULOTKI.net + inne fajne przesyłki :)

Heeej, heej! :D
Odwiedził mnie dzisiaj kurier z paczką od ULOTKI.net :) 


Priorytetem Grupy ULOTKI.NET jest wysoka jakość wykonywanej usługi przy jednoczesnym zachowaniu możliwe minimalnych jej kosztów oraz zadowolenie Klienta. To co nas wyróżnia to niskie ceny, krótkie terminy, wysoka jakość, miła i profesjonalna obsługa oraz elastyczność w postępowaniu i fakt iż zawsze staramy się doradzić to co dla Państwa jest najlepsze. 

Zajmujemy się przede wszystkim:

- Drukiem tanich ulotek reklamowych, plakatów
- Ogólnie pojętą poligrafią w tym m.in. kalendarze, kalendarzyki, ulotki, plakaty, katalogi, foldery, inserty, gazetki, teczki, ofertówki, kartki pocztowe, widokówki, naklejki, bloczki notesowe, zapachy, wizytówki, listki, papier firmowy, koperty...
- Produkcją podkładek pod myszkę i nie tylko
- Wykonywaniem projektów graficznych
- Stronami www, domenami i hostingiem
- Wykonywaniem graffiti
- Tworzeniem filmów reklamowych (np na telebimy)

Produkty: 

kalendarze, kalendarzyki, ulotki, plakaty, katalogi, foldery, inserty, gazetki, teczki, ofertówki, kartki pocztowe, widokówki, naklejki, bloczki notesowe, zapachy, wizytówki, listki, papier firmowy, koperty, strony www, banery reklamowe, prezentacje. "

PACZKA BYŁA CIĘŻKA -WAŻYŁA 30 KG A ZAWARTOŚĆ BYŁA BARDZO DOBRZE ZABEZPIECZONA :)

A CO ZNALAZŁAM W PACZCE? :) 

* 2x pudełko z karteczkami
* Duuuużo naklejek. (Gdy je układałam, czułam się jak w tym teleturnieju - postaw na milion :D )
*  24 zeszyto notesy 
* Informator
* Duuużo zakładek z linijką :)


BARDZO CHCIAŁAM PODZIĘKOWAĆ ZA PRZESYŁKĘ, A WAS ZAPRASZAM NA STRONĘ ULOTKI.net
I NA FB - ULOTKI.net fb

A od listonosza dostałam :

1. VIVUS

* Notes
* Smycz
* Okulary
* 2 długopisy z rysikami

3. NEWAG

* Teczka
* Smycz
* Długopis
* Katalogi

3. GMINA IWONICZ ZDRÓJ

* List
* Informator
* Mapa
* Smycz
* Długopis


4. POWIAT CIECHANOWSKI

*  Informator
*  Długopis

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Też dostałem wczoraj paczkę od ulotki.net. Góra tych karteczek to nie ulotki, a naklejki - przynajmniej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie,to naklejki!! :D super :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. A dostałeś odpowiedz od ulotki ze wysyłają paczke?

    OdpowiedzUsuń
  3. A dostałeś odpowiedz od ulotki ze wysyłają paczke?

    OdpowiedzUsuń