piątek, 29 lipca 2016

ULOTKI.net + inne fajne przesyłki :)

Heeej, heej! :D
Odwiedził mnie dzisiaj kurier z paczką od ULOTKI.net :) 


Priorytetem Grupy ULOTKI.NET jest wysoka jakość wykonywanej usługi przy jednoczesnym zachowaniu możliwe minimalnych jej kosztów oraz zadowolenie Klienta. To co nas wyróżnia to niskie ceny, krótkie terminy, wysoka jakość, miła i profesjonalna obsługa oraz elastyczność w postępowaniu i fakt iż zawsze staramy się doradzić to co dla Państwa jest najlepsze. 

Zajmujemy się przede wszystkim:

- Drukiem tanich ulotek reklamowych, plakatów
- Ogólnie pojętą poligrafią w tym m.in. kalendarze, kalendarzyki, ulotki, plakaty, katalogi, foldery, inserty, gazetki, teczki, ofertówki, kartki pocztowe, widokówki, naklejki, bloczki notesowe, zapachy, wizytówki, listki, papier firmowy, koperty...
- Produkcją podkładek pod myszkę i nie tylko
- Wykonywaniem projektów graficznych
- Stronami www, domenami i hostingiem
- Wykonywaniem graffiti
- Tworzeniem filmów reklamowych (np na telebimy)

Produkty: 

kalendarze, kalendarzyki, ulotki, plakaty, katalogi, foldery, inserty, gazetki, teczki, ofertówki, kartki pocztowe, widokówki, naklejki, bloczki notesowe, zapachy, wizytówki, listki, papier firmowy, koperty, strony www, banery reklamowe, prezentacje. "

PACZKA BYŁA CIĘŻKA -WAŻYŁA 30 KG A ZAWARTOŚĆ BYŁA BARDZO DOBRZE ZABEZPIECZONA :)

A CO ZNALAZŁAM W PACZCE? :) 

* 2x pudełko z karteczkami
* Duuuużo naklejek. (Gdy je układałam, czułam się jak w tym teleturnieju - postaw na milion :D )
*  24 zeszyto notesy 
* Informator
* Duuużo zakładek z linijką :)


BARDZO CHCIAŁAM PODZIĘKOWAĆ ZA PRZESYŁKĘ, A WAS ZAPRASZAM NA STRONĘ ULOTKI.net
I NA FB - ULOTKI.net fb

A od listonosza dostałam :

1. VIVUS

* Notes
* Smycz
* Okulary
* 2 długopisy z rysikami

3. NEWAG

* Teczka
* Smycz
* Długopis
* Katalogi

3. GMINA IWONICZ ZDRÓJ

* List
* Informator
* Mapa
* Smycz
* Długopis


4. POWIAT CIECHANOWSKI

*  Informator
*  Długopis

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Też dostałem wczoraj paczkę od ulotki.net. Góra tych karteczek to nie ulotki, a naklejki - przynajmniej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dostałeś odpowiedz od ulotki ze wysyłają paczke?

    OdpowiedzUsuń
  3. A dostałeś odpowiedz od ulotki ze wysyłają paczke?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. roznoszenie ulotek kraków to popularna forma reklamy, dzięki której można trafić do lokalnej grupy klientów. Warto sięgnąć po tego rodzaju marketing.

    OdpowiedzUsuń