czwartek, 21 lipca 2016

Przesyłki :)

Pierwszą paczkę przywiózł mi kurier, bardzo się ucieszyłam, bo naprawdę jest super :)

Dostałam ją od firmy CCIG :) 
A co w paczce znalazłam? :) 
* Torbę
* Freebsie
* Okulary przeciwsłoneczne
* Kubek
* Smycz


,,Call Center Inter Galactica to firma oferująca outsourcing usług call i contact center. Jesteśmy doświadczonym ekspertem rynkowym zarówno w przyjaznej obsłudze klienta, jak i efektywnej sprzedaży. Realizujemy kilkadziesiąt projektów krajowych i międzynarodowych w tym samym czasie, codziennie podejmujemy nowe wyzwania i stawiamy przed sobą ambitne cele. Jednocześnie pamiętamy, że w naszej firmie najważniejsi są ludzie - to dzięki nim jesteśmy wyjątkowi, a atmosfera naszej pracy jest partnerska i kreatywna. Masz 18 lat (i więcej ;) ) i chcesz do nas dołączyć - zapraszamy! 

Więcej o nas na www.ccig.pl - KLIK oraz Facebook'u  https://www.facebook.com/CallCenterInterGalactica/ - KLIK

CCIG - zawsze warto porozmawiać :)) "

Druga przesyłka przyszła od: ŚWIERADÓW - ZDRÓJ

* Niezbędnik turysty
* 2 balony
* Smycz


Trzecia koperta była od: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU

* Informatory
* Pocztówki

1 komentarz:

  1. Gratuluję! Pierwsza naprawdę świetna - frisbee to chyba hit tegorocznych wakacji, bo coraz częściej go widzę na blogach. Szkoda, że do mnie jeszcze żadne nie przyfrunęło :D

    OdpowiedzUsuń