poniedziałek, 13 stycznia 2014

DUUŻO PRZESYŁEK :D

Przesyłki, które dostałam, sami zobaczcie:

OD FIRMY JUTRZENKA: 

* 2 smycze
* Przypinki
Z prośbą o gadżety pisałam tutaj: KLIK


OD GMINY DEBRZNO: 

* Torba
* Notes
* Balon
* Długopis 
* 2 pocztówki
* Przewodnik
Z prośbą o gadżety pisałam na adres: urzad@debrzno.pl


OD GMINY BLEDZEW:

* Informator
* Notes
* Przypinka
* Pocztówka
Z prośbą o gadżety pisałam na adres: poczta@bledzew.pl


PRÓBKI ZINALFAT:

Z prośbą o próbki pisałam na adres: zinalfat@gmail.com


OD RHEMA:

* Podstawowe elementy życia chrześcijańskiego I tom
* Ulotki

Z prośbą o gadżety pisałam na adres: rhema@rhema.pl


OD PAZIM: 

* Smycz
* Długopis
* Ulotki 
KOPERTA BYŁA ROZERWANA
Z prośbą o gadżety pisałam na adres: office@pazim.pl


OD BUSINESS NAVIGATOR:

* Kalendarzyk
* Smycz
Z prośbą o gadżety pisałam na adres: navigator@baza-firm.com.pl


OD DIALOG: 

* Katalogi
* Kalendarzyk
* Płyta 

Z prośbą o gadżety pisałam na adres: info@dialog.pl


KATALOG: 

Nie wiem skąd


DOSTAŁAM JESZCZE KALENDARZ Z MS. - NIE MAM ZDJĘĆ, PONIEWAŻ MAMA ZARAZ MI GO ZABRAŁA.
DOSTAŁAM TEŻ PODKŁADKĘ POD MYSZ. - NIE MAM ZDJĘĆ, PONIEWAŻ BRAT MI JĄ SZYBKO ZWINĄŁ. :)


1 komentarz: