poniedziałek, 3 lipca 2017

W KOŃCU WRACAM + KILKA GADŻETÓW Z FESTYNU

Witam wszystkich. Dawno mnie nie było, ponieważ miałam dużo nauki, ale nie tylko. Mój komputer nie nadawał się do pisania postów. Los po prostu mi nie sprzyjał... Teraz już jestem po wszystkich egzaminach, skończyłam szkołę i w końcu mogę wrócić do tego co lubię i uwielbiam. Mam dużo czasu więc chce go wykorzystać jak najlepiej i biorę się za pisanie e-maili :)  Naprawdę cieszę się, że mogę znowu tu pisać i dodawać moje zdobycze.
Wczoraj byłam w pobliskiej wiosce na festynie. Skusiłam się na kupno dwóch losów. Gadżety nie całkiem za darmo, ale i tak fajnie, że moja kolekcja ruszy znów do przodu. Oto co wylosowałam:

* Smycz
* Zakładka
* Magnes
* Brelok - otwieracz
* Torba
* Różaniec

A płytę Rompeya złapałam na jego koncercie. :))


1 komentarz: